What Hi-Fi recenzija Yamahe YSP-2700

Postoje brojni razlozi zašto se izbjegava tradicionalni surround zvučni sustav, možda je to nedostatak prostora, previše žica ili previše muke oko samog postavljanja. No Yamaha je i za to pronašla rješenje. Novi YSP zvučni sustav jedan je od boljih u zadnjih desetak godina, a nudi vrlo jednostavan i kompaktan način da se surround sustav u samo nekoliko minuta u potpunosti uklopi u Vaš dom.

Radi pomoću 16 2.8cm drivera koji će slati zvuk po cijeloj prostoriji kako bi se stvorio 7.1 kanalni efekt. Dizajn ovog zvučnika je jednostavan, a njegove ravne i snažne linije čine kockasti oblik koji je pogodan za svaku prostoriju. Iako je pravilo da zvučni projektor treba uvijek biti postavljen centralno u prostoriji u kojoj se nalazi, to nije slučaj i sa Yamahinim YSP-2700. Bez obzira na poziciju u kojoj se nalazi, zvuk iz ovog zvučnika će uvijek biti snažan i jasan, a gledanje filmova je najlakši način za uočiti široki raspon ovog zvučnog sustava.

Postoje dva glavna načina za slušanje YSP-2700: soundbar – surround i stereo način. Koristite prvi način za gledanje filmova, a drugi za uživanje u omiljenoj glazbi. Kada je u pitanju povezivanje sa drugim uređajima, ovaj sustav pruža mogućnost spajanja putem tri HDMI ulaza i jednim izlazom. Svi HDMI ulazi podržavaju HDCP 2.2 i 4K/60p video te su u mogućnosti dekodirati HD audio formate kao Dolby Digital TrueHD I DTS:HD.

Zvuk koji dopire iz ovog zvučnika odličan je kada su u pitanju zvučni efekti te se jasno raspoznaje razlika između snažnog i mekanog zvuka. Na kraju, može se zaključiti kako je YSP-2700 odličan glazbeni sustav sa uravnoteženim zvukom koji je savršen za slušanje glazbe i gledanje filmova u svakoj prostoriji Vašega doma.

Cijelu recenziju pročitajte na: http://www.whathifi.com/yamaha/ysp-2700/review

Više o Yamahi YSP-2700 na: http://www.bojezvuka.hr/hr/proizvod/ysp-2700-283

Dogovorite slušanje ovog uređaja na 01/233 7619, posjetite nas u Adžijinoj 31 i uvjerite se u kvalitetu zvuka.